سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنیایی سرگرمی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

همه چیز در مورد شادوبن اینستاگرام

اگر شما هم یکی از کاربران شبکه اینستاگرام هستید و در این شبکه فعالیت دارید باید با مفهوم شادوبن و چگونگی رخ دادن آن و همچنین برطرف کردن آن آشنا شوید.

ما در این مطلب دلایل بروز شادوبن در اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

شادوبن چیست ؟

در الگوریتم اینستاگرام چیزی به نام شادوبن وجود ندارد. اما این اصطلاح به پیج هائی گفته می شود که از طرف اینستاگرام دچار محدودیت شده اند. در این محدودیت اینستاگرام پست های یک پیج را به دلایل زیر در معرض دید فالوورها قرار نمی دهد :

  • استفاده از ربات های فالوور بگیر و لایک / کامنت بگیر
  • استفاده از ربات آنفالویاب
  • استفاده از هشتک های ریپورت شده و یا غیرمرتبط به محتوا
  • استفاده بیش از حد مجاز از قابلیت های اینستاگرام مانند فالو و یا آنفالو بیش از 160 نفر در ساعت.
  • عدم استفاده صحیح از فاکتورهای الگوریتم اینستاگرام.

بر اثر این محدودیت میزان لایک / کامنت و بازدید پست ها به شدت افت می کند.

چگونه متوجه شویم که پیج ما دچار شادوبن شده است ؟

اگر پیج شما بیزینس باشد می توانید از طریق منوی همبرگری وارد گزینه Insights شوید و در آنجا نگاهی به بخش Activity و نمودارهای Discovery  بیندازید. اگر نمودارهای این بخش دارای افت و خیز هستند. پس پیج شما مشکلی ندارد ولی اگر به یکباره نمودارها افت داشته و این افت برای چند روز ادامه دار بوده این حاکی از شادوبن شدن پیج شماست. 

چگونه از شر شادوبن اینستاگرام خلاص شویم 

بسیاری از کاربران پیشنهاد می کنند که برای 3 تا 5 روز فعالیت در پیج را کم کنید و بخشی از بایو و پسورد را عوض کنید. ولی اینها بی تاثیر هستند اینستاگرام این محدودیت را ظرف 14 روز برطرف می کند و شما باید در این مدت به فعالیت خود ادامه دهید اگر از نرم افزارهای لایک بگیر و انفالویاب و فالوور بگیر استفاده می کنید از انها خارج شوید و برای همیشه کار با آنها را کنار بگذارید. 

به یاد داشته باشید در صورت مشاهده کارهای میانبر و عدم استفاده اصولی از قابلیت های اینستاگرام، مجدد اینستاگرام محدودیت را برای مدت بیشتری اعمال خواهد کرد. و شاید برای همیشه پیج شما را مسدود کند.

 

برگرفته از وب سایت سوشیال سیگنال (سئوسیگ)